close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים חשובים לפני שמבצעים בדק בית

מערכת שורשכו תשרי, תשפב02/10/2021

אם תיכנסו אל הדירה, לא תוכלו לבוא בתלונות לאף אחד מאנשי המקצוע. האחריות תהיה על הכתפיים שלכם שלא ביצעתם את הבדיקה בזמן

תגיות:
צילום: freepik
הגעתם למסקנה כי מוטב לכם לבצע בדק בית? הבדיקה הזאת היא הבדיקה שיכולה להציל אתכם. אין סיכוי שאתם נכנסים לדירה חדשה לפני שביצעתם בדיקה מקיפה. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה. לא מעט אנשים גילו רק בדיעבד את
צילום: freepik
מה שניסו (וגם הצליחו) להסתיר מהם בתחילת הדרך. יש כמה טיפים חשובים שחובה עליכם להכיר לפני שתבצעו בדיקת בית. הבדיקה הזאת חשובה, אך היא צריכה להתבצע בדיוק על פי הספר. לא תרצו לשלם על בדיקה שלא תביא לכם את תמונת המצב בשלמותה. אפילו אם תמונת המצב היא לא אידיאלית, מוטב כי תהיו מודעים אליה. זה יאפשר לכם לדעת בדיוק אל תוך מה אתם מכניסים את עצמכם.

עושים בדיקת בית בכל סיטואציה
עשיתם לאחרונה שינוי גדול בדירה הקיימת? נכנסתם לדירה חדשה או דירה יד שניה? כל אחת מהסיבות הללו היא סיבה מספיק טובה לבצע בדיקת ליקויי בנייה ובדק בית יסודי. על מנת שתוכלו לראות שאתם מכניסים את עצמכם למקום הנכון. לא תרצו לגלות בדיעבד כי מה שחשבתם הוא לא בהכרח מה שקורה במציאות. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם תאבדו כיוון. מוטב כי תרגישו שיש לכם שליטה מלאה על כל מה שקורה בכל רגע נתון.

תבחרו איש מקצוע משלכם
יכול להיות כי הקבלן או איש המקצוע שעובד אתכם ירצה לסייע לכם לבדק בדיקת בית. אך תזכרו כי לאנשים הללו יש אינטרס לצייר את המציאות כפי שהיא טובה להם. אין סיבה שתפנו אליהם על מנת לבצע בדיקה יסודית לבית. על מנת שתוכלו להיות רגועים, אנו מציעים לכם להזמין איש מקצוע חיצוני. כזה שאין לו שום אינטרס לעגל את הפינות או לייפות את המציאות. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו לא יהיו לכם היסוסים.

לא חוסכים על בדק לבית
גם אם העלויות של הבדיקה מעט יקרות, הן כמובן יהיו שוות את המאמץ. ברגע שאתם תשלמו מחיר הגיוני על הבדיקה, היא תתבצע בדיוק כפי שהיא אמורה להתבצע. אתם תדעו כי תוכלו להתבסס על התוצאות שקיבלתם גם כאשר תסתכלו קדימה. אם הבדיקה עולה בזול, זה אמור להדליק לכם נורות אדומות רבות. בדיקה זולה תתבצע עם ציוד מוגבל, כזה שלא יספק את המציאות כפי שהיא.
לא מחכים עם הבדיקה היסודית

גם אם נדמה לכם שיש לכם זמן, מוטב לבצע את הבדיקה בהקדם האפשרי. את הבדיקה תעשו עוד לפני שתיכנסו לדירה באופן פיזי, על מנת שלא יאשימו אתכם בבעיות הקיימות. אם תיכנסו אל הדירה, לא תוכלו לבוא בתלונות לאף אחד מאנשי המקצוע. האחריות תהיה על הכתפיים שלכם שלא ביצעתם את הבדיקה בזמן. כך שאל תחכו שהזמן יעבור ותפספסו את הרכבת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה